zaterdag, september 10

BUGDET-TIPS | New room, no money



13 opmerkingen:

  1. Wat een leuke tips, vooral die van de gloeilampen vind ik gaaf.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die gloeilampvaas is erg leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke dingen,
    Die van de gloeilamp ga ik is proberen:P

    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw dit zijn echt super leuke tips. Wat heb je een mooie blog!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dankje!
    Je moet naar 'indeling' gaan, daar staat dan 'Favicon'. Daar moet je een klein vierkant bestand/foto uplouden :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. nicee blog i lovee the colours :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dankje voor je reactie!Leuke tips! Ik vind het plaatje met die foto's aan een lijn leuk, misschien ga ik dat ook eens maken!
    Leuke creatieve posten heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Geweldige blog!
    Super leuk, ik ben een fan! :D

    Neem een kijkje op mijn blog, ik ben er net mee begonnen, hoop dat je er wat van vind!

    www.life-as-a-teenage-dramaqueen.blogspot.com

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen

i really appreciate all the comments!
and i'll always try to send you a comment back!