zaterdag, oktober 6

TIPS | Jeansmaten


11 opmerkingen:

  1. Hmm, dat laatste rijtje klopt bij mij toch niet :p maar voor de rest wel handig, al weet ik mijn eigen maten wel in verschillende soorten maten zeg maar

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel handig, maar wel jammer dat het soms per merk weer verschilt..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Volgens mij heb ik bijna alle maten in het rijtje wel eens gehad ;-).

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Eindelijk, een duidelijk overzicht! Ik kon echt niet aan die jeansmaten uit :D

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Haha bij mij klopt het echt, had net mijn eigen jeansmaat uitgevonden :) maar wel heel handig voor iedereen. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

i really appreciate all the comments!
and i'll always try to send you a comment back!