zondag, oktober 21

FOOD | Hersenvoedsel



6 opmerkingen:

  1. Dit is zeer handig na zo'n vakantie als die ik heb gehad haha!
    Ik volg je meis!

    xo
    MariekeMaria.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, ik hou van deze tips! Kortom, ik hou gewoon van je blog ;)
    xoxo Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, erg handige tips! Ik heb de laatste tijd bijna geen zin meer om huiswerk te maken... misschien moet ik maar eens weer zonnebloempitten eten! Jum! Eierdooier lijkt me alleen niet zo heel erg lekker...
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat ik vanaf nu maar kilo's nootjes moet gaan eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is heel erg handig om te weten :) Goed advies!

    xo Nanieke
    http://nanieke.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

i really appreciate all the comments!
and i'll always try to send you a comment back!