woensdag, januari 23

FOOD | Hoe maak je een lekkere salade?




10 opmerkingen:

  1. Hmmm nu heb ik zin in een heerlijke salade! Vooral met garnalen, super lekker <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik maak zelf vaak fruitsalade: heerlijk en ook nog aardig gezond!
    Deze salades zien er ook heel erg lekker uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lekker! Alleen ik weet nooit wat voor saus ik er door moet gooien..

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker! Alleen ik weet nooit wat voor saus ik er door moet gooien..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er heerlijk uit! Handige tip! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hey, dankje voor je reactie! :)
    Superleuk artikel, leuk bedacht! Ik eet niet vaak salades, zou het meer moeten doen, haha.
    Je blog is echt leuk, ik volg je. Volg je me terug?
    xoxo Lana - A Pretty World

    PS: Er is een winactie op mijn blog! Meedoen? Klik hier.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een smakelijke tip!
    Hoe maak jij al die mooie collages/artikelen

    Check mijn nieuwste blogpost
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lekker! Ik hou van salades :) Heb trouwens nog even naar de link gezocht, maar kan hem niet meer vinden. Lijkt alsof hij helemaal is verdwenen van ebay, sorry. Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah jum! Walnoten zijn echt current favorite in de sla. :-)

    BeantwoordenVerwijderen

i really appreciate all the comments!
and i'll always try to send you a comment back!