maandag, februari 4

TIPS | Extra geld verdienen


8 opmerkingen:

  1. handige tips. ik verkoop altijd me kleding op marktplaats. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk artikel!
    Bijles geven is bij ons op school ook. Meestal wel alleen voor engels, natuurkunde, wiskunde en daar ben ik allemaal niet goed in haha!

    Liefs, Esmée

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bijles geven is niks voor mij aangezien ik zelf niet echt iets goed kan. Ja, misschien Duits naamvallen maar daar blijft het dan ook bij, haha.
    En ik heb laatst aangegeven bij een lerares dat ik wel haar oppasser wil zijn! Dus wie weet, binnenkort! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Handig tips, van de hobby's lijk me echt wat.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede tips! Ik ga misschien eens wat verkopen(;

    BeantwoordenVerwijderen

i really appreciate all the comments!
and i'll always try to send you a comment back!